Výživný ranný šalát (kel – paradajky – vajcia)

0

Tento recept predstavuje veľmi jednoduché a výživné raňajky. Vaše telo potrebuje každodenne dostatok živín a najlepším spôsobom, ako ich možno telu dodať, sú šaláty so syrom alebo vajíčkami.

Ingrediencie:

Výživný ranný šalát (kel – paradajky – vajcia)

The Gouda Life

1 alebo 2 stratené vajíčka,
hrsť baby kelu a rukoly,
½ šálky cherry paradajok (nakrájané na polovice),
½ polievkovej lyžice ovocného octu (hruška, brusnice a pod.),
2 polievkové lyžice olivového oleja,
jemná morská soľ,
mleté čierne korenie,
parmezán.

Príprava:

Na tanier poukladajte kel a rukolu. Rozložte cherry paradajky a stratené vajcia. V malej miske rozšľahajte ocot, olivový olej a štipku soli. Zalejte šalát a posypte čiernym korením. Ak chcete, môžete šalát posypať i parmezánom.

Výživný ranný šalát (kel – paradajky – vajcia)

The Gouda Life

Príprava stratených vajec

Ingrediencie:

2 polievkové lyžice octu,
voda,
vajcia.

Postup:

Do stredne veľkého hrnca dajte vodu a priveďte ju do varu. Pridajte ocot. Znížte teplotu, aby voda úplne nevrela. Rozbite jedno vajce do malej misky. Rozmiešajte vodu tak, aby sa v strede utvoril malý lievik. Opatrne nalejte vajce tak, aby sa vo víre prekryl bielok žĺtok. Varte asi 3 minúty. Môžete si takto pripraviť 2 až 3 porcie stratených vajec.

Recept bol zverejnený na blogu The Gouda Life. Text bol redakčne krátený a doplnený o poznámky o pôste. Je súčasťou seriálu 27 jedál pre suhúr, ktoré v mesiaci ramadán prinášajú energiu počas celého dňa.

Zdieľať